Tízórai | Aktuális témák

Sítábor Olaszországban

2013. február 20. | utolsó módosítás: 2020. szeptember 26., 02:35

× Ez a cikkünk több mint fél éve lett elhelyezve az oldalon. A tartalma azóta elavulhatott!

Idén rendhagyó jelleggel Ausztriába is szerveztek sítábort január elején (erről korábban már beszámoltunk), de január második felében eljött az ideje az olaszországi sítábornak is.

Az idei sítábor is fantasztikusan sikerült, mindenki nagyon jól érezte magát. A csapat nagyobb sérülések nélkül úszta meg ezt az egy hetet. Az eddigiekhez képest annyi volt a változás, hogy máshol szálltunk meg, az egész társaság egy helyen a Hotel Molvenóban. Ez sokkal közelebb esett a tóparthoz, és így kellemes sétákra mehettünk esténként. Csak Molvenótól volt messzebb, majdnem 1 kilométerre, tehát a bolthoz nem lehetett 5 perc alatt eljutni, ha bármire szükségünk volt.

Gyönyörű téli időben síelhettünk, csak az 1. és 2. nap volt rosszabb a nagy köd miatt, de így is nagyon jól kifogtuk ezt az egy hetet. Az új szállás hátránya volt, hogy a fűtéssel nagyon spóroltak, és a meleg vízből se volt túl sok, sőt, az étkezést is nagyon elhúzták, de mivel a nap nagy részét a sípályán töltöttük, ezért ezeket jobban el lehetett viselni. Cserébe ezen a csodás helyen síelhettünk. A hosszúra nyúlt vacsoráknál a várakozás alatt a nap eseményeit meg tudtuk osztani egymással. Az ebédlő egyik oldala üvegből volt, gyönyörű kilátással a tóra, aminek a látványa a reggeleinket dobta fel.

Pár vélemény a többi résztvevőtől:

„Nagyon jó volt a tábor úgy összességében. Kisebb problémák akadtak a szállással, de a sípályán minden rendben ment, amit az is bizonyít, hogy nem történt sérülés.”

Németh Ádám

„A tavalyi sítábor vége óta vártam ezt a hetet, amelyet ismét a Paganellán tölthettünk el síeléssel. A szállásunk idén a tóparton volt egy nagyon szép helyen, az időjárás az első napot kivéve, amikor semmit sem láttunk, tökéletesen alkalmas volt a síelésre, a hegyen pedig rengeteg hó volt. Nagyobb balesetek nélkül megúsztuk a tábort (a legveszélyesebbnek számomra a buszról való leszállás bizonyult a jeges parkolóban). Mindenki jól érezte magát, én már várom a jövő évi tábort. Köszönjük szépen Mórocz Zoltán és Raszler György tanár uraknak.”

Farkas Gitta

„Most voltam itt először, de nagyon tetszett. Mind a társaság, a pályák, a kilátás, egyszerűen minden jó volt. Bár első két nap kicsit rossz idő volt, de utána napsütéses, szinte végig. A szállás is nagyon tetszett, főleg a kilátás az ebédlőből. (Pont rá lehetett látni a hegyekre, valamint a közeli tóra). Szinte egész nap síelhettünk, ami már hiányzott. Egyetlen baj volt az egész táborral, ami pedig az, hogy túl gyorsan telt el.”

Domokos Eszter

„Nagyon jók voltak a pályák, rengeteg hó volt. Első két nap rossz időnk volt, egy kisfiú azt kiabálta, hogy segítség, csak fehéret látok. De utána kitisztult az idő, és tudtunk gyönyörködni a havas hegycsúcsok és a tó nyújtotta kilátásban. A szálláson volt némi gond a kajával, a meleg vízzel és a fűtéssel (meg egyes hanyagoknak a kulcs megtalálásával), de az egész tábor nagyon jó volt. Aki síelés után még bírt mozogni, az sétálhatott a tónál, vagy kártyázhatott. Remek póker partik voltak, és egy-két bűvész trükköt is láthattunk :).”

Antal Zsófia

„Idén voltam először Paganellán, és nagyon jól éreztem magamat, a társaság is szuper volt. A pályák közül a K jelzésű nyerte meg leginkább a tetszésemet. A felvonók nagyon kényelmesek, szép kilátás nyílik róluk az alattuk futó pályákra. Az időjárás is elég kedvező volt, az egyetlen nehezítés a pályát végig elfoglaló kicsi síiskolások voltak. A hütték is tök jók voltak, nagyon finom pizzákat lehet ott kapni.”

Domokos Ákos

Szabó Viola

Kapcsolódó cikkek

Sítábor Ausztriában

Legutóbbi cikkeink a rovatban

Az ART-napok első napja

2024. március 11.

A három ELTE gyakorló gimnázium közös rendezvénysorozata az ART-napok. Az első nap eseményei az Apáczaiban zajlottak.

Márciustól robotika szakkör indul az ELTE Informatikai Karán

2024. február 27.

Az ingyenes szakkörre 7-10. osztályos tanulók jelentkezését várják.

Ilyen volt a szalagavató bál

2024. február 5.

A 2024-es szalagavató szerintem a teljes végzős évfolyam egyik legmeghatározóbb eseménye. Én a D osztályba járok, és szerintem sokunk nevében mondhatom, hogy igazán megkoronáztuk ezt a majdnem 6 évet. Csodálatos este van mögöttünk!