|
|
2013. szeptember 18. | utolsó módosítás: 2020. szeptember 26., 02:35
A tankönyvekkel kapcsolatosan iskolánkban a leggyakoribb felmerült problémák és az ezzel kapcsolatos teendők.
Probléma: A tanuló számára a Könyvtárellátó kevesebb könyvet küldött (vagy a tanuló egyáltalán nem kapott könyveket)
és a hiányzó könyvek a számlán se szerepeltek.
Megoldás: Ha ezt számunkra jelezte, pótrendelést adtunk fel. A pótlólag megrendelt könyvek árát csekken kell befizetni.
Ha az osztályból vagy csoportból sok tanuló érintett, akkor az osztályfőnök fogja kiosztani a csekkeket;
ha csak egy-két tanulóról van szó, akkor neki kell a csekket elkérni. A csekket a titkárságon kell átvenni.
A pótlólag rendelt könyvek kiszállítását a Könyvtárellátó először szeptember végére, most már október közepéig ígérte,
a csekk befizetése után várakozni kell.
Probléma: A Könyvtárellátó tévedésből kevesebb könyvet küldött.
Megoldás: A hiányzó könyveket automatikusan pótolnia kell a Könyvtárellátónak. Nincs teendő, várakozni kell.
A könyvtárellátó nem mondott határidőt ezen tételek pótlására, vélhetőleg a pótrendelések kiszállításával egy időben,
október közepéig meg fognak érkezni ezek a kiadványok.
Probléma: A Könyvtárellátó több könyvet küldött és a többlet-könyvek a számlán is szerepeltek,
azaz a szülő többet fizetett be a Könyvtárellátónak, mint a ténylegesen átvett könyvek ára.
Megoldás: Az iskola jelzi a Könyvtárellátónak a visszaküldendő tételeket,
s az reményeink szerint előbb-utóbb visszafizeti a többlet-befizetést.
A Könyvtárellátó nem nyilatkozott ennek sem az időpontjáról sem a módjáról.
Probléma: A Könyvtárellátótól egyénileg megrendelt saját tulajdonú könyveket nem lehet átvenni.
Telefonos érdeklődésre távoli jövőbeli időpontot mondanak.
Megoldás: Várakozni kell. Nincs mód felgyorsítani a Könyvtárellátó ügyintézését.
Probléma: A tanuló a megrendelt ingyenes, könyvtárból kölcsönzendő könyvét nem kapta meg.
Megoldás: A könyvtár számára a könyvtárellátó mindeddig egyetlen darab könyvet sem szállított.
Ha a könyvtár számára megrendelt könyvek (úgy az eredeti rendelés szerintiek, mint a pótlólagosan megrendeltek) megérkeznek,
akkor lesz elegendő példány a könyvtárban az igények kielégítésére, azaz várni kell.
2025. június 20.
2025. május 31-től június 6-ig 45 diákunk vett részt 5 különböző évfolyamról (7-11. évfolyam) az ausztriai Salzkammergut régiójában megszervezett német nyelvi táborban. A tábor célja az volt, hogy lehetőséget nyújtsunk diákjainknak arra, hogy anyanyelvi környezetben gyakorolhassák a német nyelvet, valamint életszerű szituációk és anyanyelvi tanárok által megtartott tanórák révén fejlesszék nyelvtudásukat. A nyelvfejlesztés mellett szerettük volna, hogy kulturális tekintetben is élményeket szerezzenek diákjaink, így a programok megszervezésekor ezt a szempontot is figyelembe vettük.
2025. június 24.
Az idei terepgyakorlat során a Tátra varázslatos világába nyertünk bepillantást. Szlovákia és Lengyelország határvidékén, a Tátrai és a Pieninek Nemzeti Parkok területén végeztünk terepi megfigyeléseket és vizsgálatokat. Szállásunk a festői Poronin településen, a barátságos Willa Anna Panzióban volt, a Zakopanéhoz közeli hegyek ölelésében.
2025. június 20.
A 2024/2025-ös tanévben először került megszervezésre egy kirándulás Ausztriába a németet tanuló diákok számára. A kiránduláson részt vett diákoknak nemcsak az osztrák városokban adatott lehetőségük a nyelv gyakorlására, hanem délutáni tanfolyam keretében is gyakorolhattak.
2025. június 12.
A Pamela Anderson Band 2025. június 11-i koncertje képekben.
2025. június 4.
A Nemzeti Összetartozás Napja az 1920-as trianoni békeszerződés aláírásának évfordulójára emlékező nemzeti emléknap. Június 4-ét, az 1920-as trianoni békediktátum napját az Országgyűlés a Nemzeti Összetartozás melletti tanúságtételről szóló 2010. évi XLV. törvényben nyilvánította a Nemzeti Összetartozás Napjává.