Tízórai | Aktuális témák

Országos kompetenciamérés 2011


A cikket más oldalakon is meg tudod osztani a linkjének bemásolásával.
A cikk linkje:


Az új általános adatvédelmi rendelet (GDPR) és az EU bíróság 2019. július 29-i döntése következményeként megszüntetjük a cikkek oldalunkról engedélyezett közösségi oldalakon történő megosztásának lehetőségét. Természetesen a cikk linkjének bemásolásával ezt továbbra is meg lehet tenni bármelyik közösségi oldalon.
2011. május 25. | utolsó módosítás: 2016. február 8., 17:06
Ez a cikkünk több, mint fél éve lett elhelyezve az oldalon.
A tartalma azóta elavulhatott!

Iskolánkban a mai napon (2011. május 25-én) a 8.C és D, valamint a 10.A, B, C és D osztályok – a senki számára nem idegen – országos kompetenciamérésen vettek részt.

A kompetenciamérést egy (körülbelül 50 kérdésből álló) kérdőív kitöltése előzte meg, amely a diákok iskolában való teljesítményéről, a családi életről és a hasonló kérdésekről szólt. Majd, ezen a szerdai napon 8-tól délig négy feladatlapot (2-2 matematikai és szövegértési) kellett kitöltenünk. A két azonos tantárgyú feladatlap között 10-10, a két különböző között 15 perc szünet volt. (Valóságban kicsit később kezdődött, mint 8 óra, ugyanis előtte matricák és a korábban kapott kódszámok alapján azonosítottuk a lapjainkat. Aki a kódot megőrzi majdnem egy évig és jövő februárban eszébe jut megnézni az OKÉV honlapján az eredményt, ennek segítségével tudja majd megtenni ezt.)

A és B csoportok voltak, de a feladatok maguk csak sorrendjükben különböztek egymástól. Az egyik csoport a szövegértéssel, míg a másik a matematikával kezdett – és ennek függvényében a másikkal fejezte be a felmérést.


Országos kompetenciamérés 2011

A szövegértési rész láthatóan nem okozott nehézségeket – legalábbis nálunk. Ám elkeserítő, hogy két éve e felmérés drasztikus eredményt hozott ki, miszerint a diákok nagy részének alig megy egy adott szöveg értelmezése.

A matematika rész se volt olyan nehéz, ám ezzel már nem lehetett húsz perc alatt végezni. Amit kiemelnék itt, az az, hogy a feladatok 30-40%-a vagy teljesen a fizikához, vagy részben a kémiához és/vagy fizikához kapcsolódott. Persze, ez is csak azt bizonyítja, hogy a kettő között van átfedés. :)

Délben már végeztünk is, ki-ki mehetett kincset keresni, vagy haza, vagy ahova menni akart.

Seben Laura

Az új általános adatvédelmi rendelet (GDPR) és az EU bíróság 2019. július 29-i döntése következményeként megszüntetjük a cikkek oldalunkról engedélyezett lájkolásának lehetőségét. Természetesen a cikkek linkje a közösségi oldalakon belül lájkolható.



A legfrissebb cikkek a rovatban

Arany a Dürer Versenyen

2020. február 7. és 9. között került megrendezésre Miskolcon a Dürer Verseny, ahonnan aranyat hozott a Szent István Gimnázium és az Apáczai közös csapata.

Szalagavató bál 2020

Képek szöveg nélkül.

Implom József Középiskolai Helyesírási Verseny eredménye

Elérhetők az Implom József Középiskolai Helyesírási Verseny eredményei.

Ilyen volt 2019 második fele

Képekben 2019 őszi féléve.

Ilyen volt 2019 első fele

Képekben 2019 tavaszi féléve.

MERIDIÁN – az apáczaisok hírportálja
KÖZÖSSÉGI OLDALAINK:

 Facebook
 Twitter
 Instagram
 YouTube
ALMA MATER:


Impresszum | Médiaajánlat | Jogok | Adatvédelem | Technikai háttér
2002-2020 MERIDIÁN. Minden jog fenntartva. A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a készítők engedélyével lehetséges.