Mi | Kirándulások

A 7.D osztálykirándulásáról

Méta, Tihany, bob, méhek, kevés eső, buli

2010. május 21. | utolsó módosítás: 2020. szeptember 26., 22:20

× Ez a cikkünk több mint fél éve lett elhelyezve az oldalon. A tartalma azóta elavulhatott!

A 7.D osztálykirándulása 2010-ben. Balatonakali, Balatonakali ifjúsági tábor és túristaház. 2010. május 1-től 2010. május 4-ig.

Szombat

9:06-kor indultunk a Déli pályaudvarból. Az idő nagyon jó volt, sütött a nap és kezdett felmelegedni is. Székesfehérvárnál volt szabad másfél óránk, amikor azt csinálhattunk, amit akartunk. A külváros része nagyon szép volt. Aztán megérkezett a Stadler vonat, amivel gyorsan odaértünk Balatonakalira. Balatonakali dombos és csöndes kis község. A szállás az állomástól, olyan 800m-re lehetett. Faházakban laktunk, amik ketté voltak osztva, amibe 6-an voltunk. A megérkezés után pihentünk, és kipakoltunk, aztán vacsoráztunk. Ezután elmentünk métázni, ami este 9-ig tartott.

Vasárnap

Reggeli után rögtön indultunk Tihanyba, megnézni az apátságot. Ide vonattal és busszal mentünk. Az apátság szép volt és érdekes. Ezután a kilátón bámészkodtunk. Kerestünk egy jó kis pizzériát, ahol megebédeltünk. Nagyon fincsi volt. Kaptunk két óra szabad városnézést. Elmentünk fagyizni és szuvenírt venni. A vonatra várnunk kellett Balatonfüreden, ahol szintén elmehettünk, ahova akartunk. Lementünk a sétányra és lógattuk a lábunk a vízbe. Szerencsénk volt az idővel, de, amikor hazaértünk, rögtön el is romlott. Ezen a napon érkeztek más diákok is. Ők idősebbek voltak nálunk.

Tihany

Hétfő

Ma bobozni mentünk Balatonfűzfőre. Nagyon sok volt a méh a pályán. Szinte mindenkit megcsíptek, de nagyon jó volt. Miután hazaérkeztünk, volt fél óra pihi, és megint elmentünk métázni. Mondjunk látszott rajtunk, hogy fáradtak vagyunk. Attila szervezett nekünk egy meglepetést. Egy bulit, ami nehezen indult, de a végén sikerült mindenkit berángatni. Még a nagyok is bejöttek. Este filmeztünk és beszélgettünk.

Méta

Kedd

Nagyon gyorsan eltelt a tábor, mivel tök jó volt. Ma bepakoltunk, és rendbetettük a szobáinkat. Lementünk a focipályára, ahol mindig métáztunk. Most is ezt tettük, és persze kártyáztunk. Jó gyorsan hazaértünk, és mindannyian sok élménnyel gazdagodtunk.

A szálláshely adatai

Balatonakali, Balatonakali ifjúsági tábor és túristaház
Nyitva tartás: Április elejétől szeptember végéig
Cím: 8243 Balatonakali, Dörgicsei út 29.
Telefon/fax: 06-87/444-171, 06-87/444-118 (május 1-től szept. végéig)
Internet: A szállás oldala a Balatonguest.hu oldalon

Balatonakali ifjúsági tábor és túristaház

Koppány Barbara

Legutóbbi cikkeink a rovatban

Pályázatot hirdet az Apáczai Gimnázium Jubileumi Alapítvány

2024. február 13.

Az Apáczai Gimnázium Jubileumi Alapítvány pályázatot hirdet az ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnázium és Kollégiumának közössége számára. A pályázat tanulmányok, közösségi programok támogatására és szociális problémák megoldására is irányul.

Fülöp Benjámin a New York-i Carnegie Hall színpadán

2024. január 10.

A két ünnep között, 2023. december 28-án a New York-i Carnegie Hallban rendezték meg az American Protégé International Piano and Strings Competiton nemzetközi zenei verseny gálahangversenyét, amelyen fellépett Fülöp Benjámin iskolánk végzős, természettudományi tagozatos tanulója.

Tanulmányi ösztöndíj

2023. október 9.

Az Apáczai Gimnázium Jubileumi Alapítvány kuratóriuma pályázatot ír ki tanulmányi ösztöndíjra azon tanulók számára, akik a 2022/2023. tanévben a gimnázium diákjai voltak.

Pályázatot hirdet az Apáczai Gimnázium Jubileumi Alapítvány

2023. február 2.

Őszi túra a Gerecsében

2022. november 21.

2022. november 3-án az Apáczai Túrakör tagjaival a Gerecsében jártunk.